
V okviru operacije Jurčičev IZZIV in pod okriljem Zavoda Prijetno domače so se na Jurčičevi domačiji opravili štirje poglobljeni intervjuji s ključnimi deležniki in študijski obisk.

Na Jurčičevi domačiji, na Muljavi, je v februarju podjetje Nea Culpa izvedlo štiri poglobljene intervjuje ključnih deležnikov, ki pomembno vplivajo na delovanje in vsebino muzeja. Nea Culpa je podjetje, ki deluje kot specialist za razvoj in komunikacijo v turizmu. Intervjuji so se opravili z namenom pogleda na trenutno stanje in nadaljnji razvoj Jurčičeve domačije, pogovarjali pa smo se o potencialih, izzivih, idejah ter priložnostih.
V poglobljenih intervjujih so sodelovali Maja Lampret – direktorica Zavoda Prijetno domače, Martina Hrovat – podžupanja Občine Ivančna Gorica, Gašper Erjavec – predsednik Turističnega društva Muljava in Igor Adamič – predsednik Kulturnega društva Muljava.

Prav tako smo v okviru prve faze operacije s prej omenjenim podjetjem izvedli tudi študijski obisk Jurčičeve domačije. Z obiskom se je izvedel pregled muzejske dejavnosti z vodenjem in pregled vsebin, ki se ponujajo obiskovalcem. Namen analize je nadgradnja obstoječega stanja muzeja in vodenja, ki bo privlačno tako za posamezne obiskovalce, družine kot šolske skupine.
